Blog Archive

Wednesday, May 26, 2010

pertandingan badminton dan bola jaring sempena hari guru 2010

Sempena sambutan Hari Guru 2010, SMK. Kg. Gelam telah mengadakan pertandingan badminton dan bola jaring. Pertandingan tersebut diadakan lebih awal daripada majlis sambutan Hari Guru peringkat sekolah.

Bagi pertandingan badminton, peserta-peserta terdiri daripada kalangan guru-guru. Pertandingan yang diadakan hanyalah beregu campuran dan diadakan pada 12 dan 14 Mei 2010

berikut adalah pasangan beregu:
1. Cikgu Abdull Aziz b. Nahar + Cik Mastura
2. En. Ramlan b. Hassan + Pn. Siti Norashikin
3. En. Mohd Qayyum Rahman + Cik Norhafizah Hassan
4.En. Abdul Hadi + Cik Mazleen
5. Ustaz Sabri + Puan Zalizah
6. Cikgu Mat Saat + Pn. Nik Zaleha
7.En. Mohd Qayyum + Pn. Rossamizana

Pemenang bagi pertandingan ini diungguli oleh pasangan En.Ramlan dan Pn. Siti Norashikin diikuti oleh En. Abdull Aziz dan Cik mastura seterusnya En. Abdul Hadi dan Cik Mazleen serta En. Mohd Qayyum dan Cik Norhafizah Hassan.

Bagi pertandingan bola jaring pula, pesertanya terdiri daripada kumpulan guru menentang kumpulan pelajar. Kenangan manis buat kumpulan guru kerana telah menjaringkan bola sebanyak 7 berbalas 1. Seterusnya melayakkan kumpulan guru menjadi johan. Pertandingan ini telah diadakan pada 14 Mei 2010.

Tahniah diucapkan kepada semua peserta yang telah memeriahkan arena sukan di SMK Kg. Gelam dan tidak lupa juga kepada pemenang-pemenang. Harus diingat, johan-johan supaya tidak mudah leka..Cabaran menanti anda di masa akan datang.Kejuaraan perlu dikekalkan, saingan pula mungkin bertambah sengit.
Kita nantikan pertandingan akan datang.

0 comments: