Blog Archive

Wednesday, November 10, 2010

Hari Anugerah Budi dan Jasa 2010


Pada 11 November 2010, jam 930- 1200 th satu majlis telah dirancang untuk meraikan kejayaan serta mengenang sumbangan warga SMeK-G..
Majlis ini memberi penghargaan kepada para pelajar yang bergiat aktif dalam bidang kokurikulum serta berusaha bersungguh-sungguh untuk cemerlang dalam bidang akademik..tidak lupa juga kepada para guru yang menggerakkan segala usaha padu untuk meningkatkan kecemerlangan sekolah..
Perasmi majlis ini adalah YDP PIBG Tn Hj Mohamad Ali Bin Mohamad . Majlis dimulai dengan ucapan doa, persembahan multimedia koleksi program sekolah tahun ini, ucapan pengetua, ucapan perasmian oleh YDP PIBG.
Persembahan drama pendek oleh pelajar yang memenangi pertandingan drama Naib Johan Negeri Melaka selasa  lepas  mengisi slot persembahan pelajar.
Seterusnya penyampaian anugerah Pengetua, Anugerah Delima (Kurikulum) Anugerah Zamrud (Hal Ehwal Murid dan Anugerah Intan (kokurikulum ) disampaikan kepada pemenang tahun ini. Majlis diakhiri dengan jamuan makan tengah hari untuk semua guru dan pelajar di dewan serbaguna.

0 comments: